ברוכים הבאים לבלוג שלי!!!

הבלוג נפתח לצרכי הלימודים לקראת תואר שני במגמת תקשוב ולמידה במרכז ללימודים אקדמיים. בהמשך אחלוק ואשתף בתובנות, בתהיות ובמחשבות, שהן חלק בלתי נפרד מתהליך הלימודי.



יום רביעי, 16 בפברואר 2011

הערכת עמית מלווה

לאילנה היקרה!
עברנו ביחד תקופה מרתקת ומאתגרת של לימודים, במהלכה התמודדנו עם מטלות שונות ומבחנים וזאת בנוסף לדרישות השטח בעבודה שלנו. אחת מהמטלות היותר רציניות הייתה כתיבה של בלוג לימודי בה התנסינו בשני תפקידים ככותבות וכעמיתות מלוות. כעמיתה מלווה שלך מאוד נהניתי לקרוא את הפוסטים שלך, הם תמיד היו מפולפלים ומתובלים בחוש הומור לצד כתיבה יפה ורהוטה . היה מעניין לראות כיצד שילבת את תלמידייך המיוחדים בפוסטים השונים בנוסף לסרטונים לימודיים הקשורים לנושא. תמיד השתדלת לצאת מנקודת המבט וההתייחסות הצרה לאיזושהי הכללה והרחבה של הנושא בתחום אחר.
הייתי עדה להתפתחות המקצועית שלך לאורך הלימודים, דבר הניכר בנושאי הפוסטים השונים, בתובנות והמסקנות אליהן הגעת וגם ביישום חלק מהנושאים בשטח כחלק מגישת ההוראה שלך בכיתה . קשה לסכם תקופה כה ארוכה וגדושה אבל בכל זאת סיימנו יחד תהליך שהיה מלמד גם עבורי ואני סמוכה ובטוחה שגם עבורך. מאוד נהניתי מחברתך ומשיתוף הפעולה שלנו שימשיך גם לאחר סיום הלימודים כמובילות נושאים של חדשנות בהוראה בבית הספר שלנו. ביחד יש לנו כוח והשפעה וזה כבר ניתן לראות בניצני השינוי שהחלו בבית ספרינו בכל הקשור לשילוב טכנולוגיות בהוראה. אני בטוחה שנצליח לשנות דברים לאט לאט גם בעתיד..
בהערכה רבה אורנית.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה