ברוכים הבאים לבלוג שלי!!!

הבלוג נפתח לצרכי הלימודים לקראת תואר שני במגמת תקשוב ולמידה במרכז ללימודים אקדמיים. בהמשך אחלוק ואשתף בתובנות, בתהיות ובמחשבות, שהן חלק בלתי נפרד מתהליך הלימודי.



יום ראשון, 11 באפריל 2010

המשימה הושלמה!!!!!!

לא יאומן כיסופר!!!! כבר יומיים אני שוברת את הראש ומנסה לפתור שתי תעלומות מאתגרות למדי: כיצד לשלב את הדלישוס בבלוג ומהי הדרך לערוך את רשימותיי בעזרת התוויות.
המהות ברורה בהחלט, אך הביצוע הטכנולוגי אינו פשוט כלל וכלל.
אני מאמינה בכל ליבי שאסור לוותר, אלא יש להתמיד ולהתעקש.
והנה לאחר מאמצים והתייעצויות רבות הצלחתי!!! הצלחתי לשלב את הדלישוס בבלוג שלי וכעת ניתן לצפות ברשימת המועדפים שלי, אולם לא רק. נעזרתי באורנית, עמיתתי ללימודים, והצלחתי לערוך את הרשימות שלי לפי נושאים - התוויות.
מסתבר שזה נוח והשד בהחלט לא כל כך נורא!!!!
מעניין מה צופן לו העתיד במגמת תקשוב ולמידה?! לאילו כלים עוד נחשף ומה שהכי חשוב הוא מה עוד נדרש לעשות?!
נו טוב... נחייה ונראה...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה